2007年11月21日 星期三

認命

我認命了。

我承認我真的不是做sales的材料, 曾幾何時, 我唔理別人因我寡言內向而睇死我做唔到sales, 於是我由中學開始就試不同既sales(當然係因為sales易搵到啦), promotor in-shop cold call 到依家office sales都試過, 一直唔想放棄既原因係因為我覺得一日克服唔到sales呢樣野, 我係唔會成功, 人生每一日都係度sell緊野, 唔向人推銷就永無出頭天...以前我係咁諗嫁!但係越黎越發覺自己真係唔係sales既料:第一我口才唔好,冇可能死都拗返生, 將一個唔會買你野既客變到會買你野(well其實有可能不過我唔覺得sales techniques係主因);第二我覺得自己好討厭求人,或者無事不登三寶殿既感覺,呢個可能係占仔自己諗錯方向;第三亦都係最大鑊既係占仔根本覺得sales係好實在既工作, 佢可以好直接咁用target黎反映到自己既performance,但係唔係占仔做緊呢份可以做到...咁樣, 好似占仔呢類好想做到野又或者好要feel到自己有做野既人, sales跟本就唔係出路, 所以占仔唯有認命, 放低"以為自己無所不能"既自大, 搵返自己擅長/鐘意既野, 其他野...就由其他人去分工啦~

究竟點解占仔可以有咁多時間係公司無所事事呢?作為上司佢冇可能唔知我有冇野做嫁喎...我問佢佢又話冇...咁我可以點? 唉...

1 則留言:

匿名 提到...

我都係自己比較內向 ,但係想轉去做理財 or 保險,都考慮緊 !

不過,我發覺自己工作之後都有好大改變,所以考慮中 .....

大家一齊努力 !