2008年5月11日 星期日

如果我能看得見...

細個既時候,天真無邪,幾個朋友玩”扮盲”。
結果”扮盲”既我真係比人玩,幾級樓梯碌左落地下,損手爛腳。

大個之後,好多時都要玩蒙眼既野外定向,跟隨領者既指示去解謎。
人大左,唔會再好似小朋友咁惡作劇,當然無受傷,但係眼前漆黑一片,要我行步路都好辛苦。

我,連”耍盲雞”都唔敢玩,因為對我黎講,視覺係五官最重要既一環。

健全既正常人無可能明白到失明人士既日常生活同心情,佢地確實由於好多不便而影響到生活,但係好多殘缺人士都毫無怨言,努力活出自己既生命,身無殘缺既我,係咪應該好好檢討自己可以點樣發揮潛能既極限,做個有用既人呢?

沒有留言: