2007年3月4日 星期日

開張大吉

小弟真係對ak兄,ck兄同渣估兄幾位老江湖甘拜下風,睇完幾位既blog之後都忍唔住整返個, 決定偷偷地咁擺明講下是非同生活逸事咁啦!
小 弟入世未深, 只係一個亂嗡廿四但係對人又死狗既死o靚仔,初出茅廬就做間日本公司既sales仔,話sell野,其實不過係覆下email, 去客公司吹下水咁, 悶到嘔, 公司呢, 第一日入黎個admin姐姐同我語重心長咁講:呢度雖然多女仔,但係一d事非都冇嫁! 我x! 冇!? 佢咪就係事非既重心~~~比人話個個,所以都好難怪佢唔知既...不過公司入面既鬥爭我諗都只係係"辦公室龍爭虎鬥"入面既皮毛jei!是關人人都係不過 係背後插幾野, 表面上個個都可以大唱"老友咪放棄,我緊幫你!"個d圓滑程度呢...就係因為咁,可能小弟背瘠插左幾把大關刀都唔知...不過小弟反而膽粗粗想去ak兄 公司咁既環境感受下個種弱肉強o趙既情境(不過好似d國家地理雜誌咁坐住架jeep係個森林度望下好喇)
------------------------------------------------------------------------------------

淺談奧斯卡

每 年oscar小弟都有睇, 除左睇下心水有否跑出之外,亦都睇下有無漏網之魚可以後補欣賞(通常都係個d live documentary/short video咁啦) 點知今年...best picture跑左套無間道風雲, 真係通晒大細咁漏左...5套best picture nominee我只係睇左呢套...2套冇係香港上, babel...無人陪, 小小姐...去到無場...依家諗返起睇無間道風雲個一幕...
某夜, 我約左幾個中學既同學仔去睇戲, 買飛個個諗住睇另一套唔知乜,點知冇場,就買左無間道...同行另一個女仔想睇超女,一聽到睇無間道已經小晒鬼...不過見到leo就算啦...
入 到jp皇室堡個場仲要fullhouse!我地坐係最後個行, 已經煩煩地, 跟住既2個幾鐘係咁聽到fxxk, shit咁既字眼,我諗個fxxk係英文都等同廣東話既"diu"字啦,點解要出咁多呢?人地華哥偉仔都無diudiu聲,我唔清楚無間道風雲係唔係15 +定17+, 但係如果無間道咁多diudiudiu小咁,唔淪為三仔我都唔信呀!咁足以睇到中國(香港)同美國既"文化差異"...無錯,美國文化真係又差又怪 異...(不過弟一向崇洋,仲鐘意NBA多過英超)
其 實呢套戲拎best picture已經引起好多爭論,有人覺得改到得返個殼,無晒神粹, 亦有人話無理由咁q白痴走去比50蚊睇多次無間道...(我比左60大洋)計小弟愚見, 都係個句,文化差異jei, 美國佬臥底唔多, 仲要講到咁感情既真係少之又少,加上仲玩到掟人落街!!外國d人自殺/被殺一係就大單到分屍, 一係就吞下槍jei...邊有咁creative...但係香港高廈臨立,要跳樓真係易過搵支搶去吞呀! (註:小弟睇到無間道風雲呢一幕真係fxxk左一聲...因為呢一幕無論氣氛同拍攝技巧都真係有d失色呀!爛既程度僅次個ending...)
總括一句,你有你睇戲,我有我放屁,駛乜拗咁多丫!
p.s. 猶記得當晚友人在片尾matt damon比Mark Wahlberg踩膠袋開門入屋一槍ko之後...大呼一句:嘩,垃圾呀!...fullhouse一半人都聽到...勁!)

3 則留言:

渣估 提到...

賀 奶占兄開blog 之喜!

渣估

CK 提到...

開扑大吉!

馬沙 提到...

祝賀新Blog之喜,Happy Blogging ^_^