2007年3月8日 星期四

辦公室逸事

新黎新豬肉,小弟近日係咁煲返幾位大佬既blog, 睇埋睇埋都有唔少感慨同無奈,想係度吹兩咀...

渣 兄曾幾何時講過自己有幾個o靚係第一日返工就裝msn玩個不亦樂乎, 呢樣野呢,小弟返幾份工都係咁做...有時真係好無奈,都唔知係小弟好彩丫,辦事能力高丫,定係被動...每份工都咁岩唔算好勁既workload... (但係身邊既同事或者老頂都係忙到pk) 好喇,做完手頭上既野...小弟就緊係第一時間問下阿頂有冇野幫到手...點知十次都有8,9次話無...問得多我又驚佢冇野比我做又覺得我hae住 咁...就尷尬啦!
開頭我都覺得咁樣冇問題嫁, 你做到野又做得晒佢比野你仲要佢都無野比你做既話咁idle既時間唔係做自己野咩? 我最記得我第二份工個時我阿頂見到我玩msn,捉左我黎問:我見你有玩msn, 咁msn都係我地同事有時同廠d人contact方便d, 但係你玩......就睇住自己d 效率喇! 跟住我只係講左句好! 跟住msn d msg盞燈仍然閃下閃下, 依家諗返都覺得有d大膽...

慢 慢就發覺其實所謂做晒, 都總係有d野未做/可以做好d既...執下個database啦, 幫阿頂諗下sales plan啦, 甚至去執返好d samples或者碎紙呀,其實都係一個員工可以做/應該做既野,所以小弟依家或多或少係同朋友msn時都會開住個excel/word做下樣諗下有冇野 幫到公司啦...(但係依家又要睇ck同渣估既blog,又真係差咁d時間啦...)
不過依家msn都好閃縮下嫁...鬼咩...成間公司冇partition, 我就背向9成既同事, 一大個全公司最豪既19吋芒就盡入佢地眼廉啦...不過我都一於好少理, 玩左先算...
另外就係ck講過係電視見到以前同學做左乜乜ceo/ipo...
呢 個我既體會都幾深(雖然真係唔係做左好多年人), 可能個人生落懶係deep, 成日鐘意想這想那, 又搵人比較, 有好多以前既同學仔都真係比小弟有前途好多...而小弟?依家都唔知自己做乜好...唔通真係要聽渣沽講25歲前冇妻兒唔駛太負擔屋企冇車冇樓供有少少錢 (問人借總有)就應該創下業? well, 我講漏左一樣應都係最重要個樣但係我無既---個五成把握喇!

至於際遇問題呢, 小弟由細到大都覺得好彩jei, 人地會考高我2分jei,點解入間好既, 高考仲衰,明明肥英文,最後讀space入到港大, 到依家大家大學生,點解一出黎人工已經係我幾倍...都係運氣jei...
但係慢慢諗深一層...個2分,個一個grade同個一間大學,一d一d咁積埋咪就係我同李嘉誠既分別law...
well...當然...如果好似阿玩具大王個千金咁...25歲就做上市公司主席...呢d運氣就真係唔係個個有既...
不過人生就真係唔係有錢大晒既,有好多野我都覺得有錢買唔到...而且我又唔係貪錢,只係想一家人生活好d jei...
共勉之啦~

沒有留言: