2007年4月11日 星期三

我又講情傷

睇埋ck,渣沽兄d咁煽情既文章, 剛巧占仔既感情生活進入左dark age, 對佢兩位既言論真係有深切既體會,都不禁回顧下自己既感情生活係點...

今次"最後的戰役"入面,占仔一如以往的平靜同冷淡, 可能因為係呢段感情入面已經經歷過大大小小過百場戰役,三日唔埋兩日就話分手,朋友們都聽到好似"狼來了"咁唔理...
well, 咁我出奇地冷淡又係咪代表我唔鐘意女朋友呢?

以前既我,可能真係好懷疑自己係咪真係好鐘意女友, 因為有乜理由分左手會好似一d事都冇咁...
今次,我覺得兩者唔一定對等...

第一係"子非魚,安知魚之悲"---人,有苦自己知, 仲要男人一個, 死去活來傷春悲秋咁, 你話我保守又好老土又好, 確實真係幾難睇+比人覺得太受感情影響既...可能占仔係一個比較喜怒不形於色既人,所以都好明白咩叫暗地痛苦...

另一個原因可能係佢地既選擇, 分左手好唔開心, 但係唔開心落去又點?與其係度悲天憫人,又可能會將d負能量傳比其他人, 點解唔選擇大步跨過痛楚?ak講得好岩, 人生只係一個prioritization既game, 你可以喊三日三夜死纏難打要生要死, 我又何嘗唔可以借酒消愁若無其事吃喝玩樂?

講返...其實我咁冷淡,真係唔代表我唔鐘意佢嫁...

但係人就係要向前看嫁啦!
(無錯,呢句係講比自己知既!)

近排ak好似都有d唔妥咁...唉,共勉之啦!

1 則留言:

匿名 提到...

奶占兄,

初次留言,客隨主便,並且多謝一貫以來既關心。

AK身邊既人依排走下一個,走下一個...有時都真係down down地...不過,Anyway...通常會聽下依隻歌...之後又可以繼續上路...

一個人飛
曲:陳輝陽 詞:張美賢 唱:李克勤 編:陳輝陽

* 記不起 甚麼驅使我喜歡你
看在眼裡 看你熟睡多麼美
圍著這裡 柔和天氣
我願隨風 無聲遠飛
仍相擁 也不等於我了解你
決定放棄 再去接受自已
曾做錯了 仍然不生氣
臉上還有希冀 *

# 若是我記得你 亦是無須緊記
習慣一個人 沒有傷悲
而無論舊時說愛多美 再過半天你便記不起
若是我要等你 亦是無須等你
遺留下這個世界向著前飛
縱愛理不理 縱隔千里
誰預知將來 或再一起 再戀上你 #

Repeat * # #