2007年4月3日 星期二

快樂其實唔簡單

上個星期,我睇左2套戲, 都叫一解我飢渴已久既戲癮…
一套係Apocalypto, Mel Gibson既戲真係套套都有深度,今次以土著瑪雅族既渴望進入文明而帶出文明背後既付出同愚昧: 土著對初次接觸文明既恐懼同埋瑪雅王國對神既盲目都係令人髮指既行為, 呢類咁既行為其實直到今時今日亦時有所聞,足以証明人係科技不斷進步既時代仍然會做出無知既行為, 咁…究竟點先為止文明呢?我唔係d乜學家物權威,唔可以下咩定論, 只係知道好似戲入面主角”細哨”咁講世世代代都要係個森林入面打獵係冇可能既事…人只會係以發展文明為由不斷破壞生態jei…

其實睇呢套戲唔好諗佢有冇message會更好, 本身只係欣賞佢官能既刺激同土著既妝扮,加上”細哨”既入戲, 本身都唔駛太用腦去睇既…

另外尋日就睇左近排係blog界好hit下既”pursuit of happyness” 初頭我都本住近日個人都好似有d迷失, 想睇下d勵志d或者有深度d,可以將我帶返去個正軌, 於是就入去睇下, 點知原來係個叫人搵錢既故事…係, 我唔多唔少都覺得, 阿gardner咁入埋d死人x光機到去in做broker, 無非都係想搵多2個錢, 比d好生活比老婆同仔, 又或者佢真係比金融區入面d broker 個種由”高尚”工作帶黎既滿足感感染到,要証明自己係有能力上位, 但係套戲實在太斜左去”錢”個面, 單單由佢見到架法拉利流口水, 已經唔多唔少令我覺得戲名唔應該叫pursuit of happyness…可能其實真係好難咁係2個鐘入面講一個人, 仲要係一個咁多經歷既人既一生,所以會斜去一邊都正常,但其實呢套戲係想講”人應該尋找一些金錢以外既快樂,例如親情,成功感”, 定係”其實金錢以外既快樂, 都係用金錢換返黎”呢? 睇完之後,我仲對阿媽成日講既”貧賤夫妻百事哀”有好深刻既體會tim…


咁其實要快樂,係咪真係咁難呢?

沒有留言: