2007年4月20日 星期五

孤單的旅途

首先要多謝ak既留言!
曾幾何時占仔寫blog既時候都好care有冇人睇有冇人留言,
冇人黎既話占仔會驚自己寫既野好似唔好, 不過日子耐左, 發覺咁既心態寫blog會唔係咁"聚財", 寫乜都要就住睇下人地點諗, 跟住轉左黎呢個blog(雖然寫得唔耐), 可以話冇人知我係邊個(其實都唔可以話冇既...), 咁寫起上黎唔單止放d, 連個心態都唔會太在意人地有冇睇lu, 不過有人光臨當然好開心啦,仲要係一眾大大佬...多謝晒!

----------------------------------------------------------------

占仔好鐘意係街度留意唔同人既外表神情舉動, 再去猜下佢地背後有乜故事, 特別係我每日返工坐個班巴士...

話說我坐開個班車唔會有太多人坐, 講下有乜角色先啦!

1. 女同學A---一星期有2,3日坐啦!最記得有次我坐佢隔離聽到佢係咁係電話同人講個男仔點衰點衰,大聲到我都訓唔到, 個野覺得佢真係好八婆...但係又另一次我OCTOPUS冇錢又冇散紙,佢一野借左個10蚊比我,仲話之後還都得~唔...原來唔好睇得咁表面...

2. 美女B---每日都同佢同一班車,永遠都坐係上層,而且我因為每日都訓著左而仲未知佢係邊落車既美女...(估計係旺角至佐敦一帶)

3. 肥男熟女---一對好得意既組合:肥佬係早過我上車,一定會坐係下層車尾右邊前一行個個四人位度;而熟女就遲我幾個站上車,開始過左成個星期我先知佢地係識既!~?真係神奇,奇就奇在佢地2位都應該三十幾, 但係仲未結婚??!

仲有個d口罩男呀,靚仔呀, 負離子女仕, 早餐八公同埋同站小職員,都唔係成日見,唔駛點提...


跟住...
今日當我見到女同學A係度西面,美女B唔係車上面, 肥男熟女竟然比一個賓賓隔住唔可以坐埋一齊...仲外加一個勁騎呢大咀男,老人味婆婆同憂鬱小學生係架車度,占仔突然有一剎既寂寞...

大家...唔好離開占仔呀!!

又, 以上描述唔代表占仔以貌取人或者狗眼看人低(shit,話自己係狗...),如有得罪,請見諒...

沒有留言: