2007年4月24日 星期二

有guts既蝕底

占 仔都好鐘意去7仔或圓k度打下書釘, 特別係落雨時節,個度簡直係避雨聖地(有時覺得呢d 聯盟式企業都幾慘,係書籍一欄既盈利近乎零,咁多位老闆唔好打我...)咁岩見到本capital (自從睇完上期ceo見到蔡小姐後,間唔中都留意下呢類型既書充實下自己,發下白日夢...)今期都有講puma呢間曾經好霉既運動服裝點樣做到近10年 股價暴升14倍, 搞到貴價牌子gucci個阿媽ppr都想買佢落黎同gucci做下crossover...


一切...可以講源自現任ceo--- 蔡茨(Jochen Zeitz)


睇返呢位仁兄既上位故事都可以講得上驚天地泣鬼神...
90 年代初,仲係廿零歲既佢係當時巨型個人護理用品商---度做sales manager, 當時puma就有意請佢過黎做sales manager, 但係當時只得7個designer既puma比得仲少錢過蔡茨當時份糧...點知做都估唔到, 可能當時蔡茨睇中puma有得發圍, 就過檔去puma...
頭 個幾年, xx都捱得幾辛苦, 基於公司既產品同同行如nike既龍頭地位, 蔡茨都做唔到咩大成績, 當中公司仲經歷過2任ceo既下台, 眼見自己追捧兼押晒身家(人工)落去既公司仲係冇乜起色, 佢毅然閉關三個禮拜, 寫左份令人覺得佢技驚四座既絕世秘笈出黎---puma未來五年發展方案, 跟手send 埋比個board睇。 真係唔睇由自可, 一睇,個個董事好似見到陳法拉現身咁...指既唔係份野,而係蔡茨, 於是佢地合力<課長島耕作>入面中澤喜一上任社長既情節, 將蔡茨一手打造成歐洲最年輕ceo(當然,今日好多ceo都後生過佢當年上任既年紀)
從 呢個超級上位王既故事中, 占仔大膽分析自己同蔡茨有乜分別令到佢貴為ceo, 而占仔就係度咬蔗...其實份報告既實力同佢有幾多斤量, 占仔睇唔到, 亦都覺得當時PUMA應該諗左唔少辦法同搵過唔少consultant獻計, 但係占仔最拜服既係佢可以咁有心用三個禮拜做份咁既野出黎, 我係老細我見度份野, 第一個反應唔係佢有幾勁, 而係佢對公司幾有heart...講真做左幾年有幾多料個management都心裡有數, 但係個個heart都真係唔係人人有...有人可能覺得唔係自己理既範圍, 有人會認為自己拎你2分4, 唔係做咁多野呀~我相信蔡茨做份野個心態都唔係想升ceo(我諗佢唔會有咁大想頭掛), 成功既人, 可能除左要有guts之外, 仲要肯蝕下底掛...

亦都好似占仔一入黎呢間公司時, 無幾耐我都寫左半份marketing strategy...(相信我,是業餘中的業餘,門外的門外...), 最後都係無guts上繳中央...


http://www.businessweekly.com.tw/webfineprint.php?id=19641

沒有留言: