2007年5月7日 星期一

他約我去迪士尼之去錯地方!?

http://www.youtube.com/watch?v=V68HiXdwwvs

睇完呢段短片, 真係不禁概嘆一句:究竟侵權極限去到邊度?同時, 亦到驚嘆一句:中國人真係無所不用其極!

無錯...迪士尼係無多啦A夢同哈佬吉蒂既, 之不過我連個隻係咪多啦A夢都唔知, 未免太唔神似喇!

其實呢件事可以睇得出中國對知識產權既保護甚至佢本身既定義上都有好大既問題, 竟然可以咁明顯地抄人地美國數十年既潮人icon返黎, 仲要死撐話:唔係,冇抄呀,我地個隻係貓黎嫁!~唔知如果人地意大利人又話堀到d古羅馬既士兵出黎搞到好似兵馬俑咁, 又或者搵隻白色身黑眼圈既熊出黎話係怹國國寶"貓熊"既話, 胡主席會點呢...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

沒有留言: