2007年5月2日 星期三

遲來的檸檬茶

文筆差又遲交...萬望見諒...



茶餐廳內。

「凍檸茶丫唔該!」BEN對著伙記大喝。
坐在阿BEN對面的是他多年好友TRACY。說是多年好友,倒不如說BEN是TRAC的暗戀對象,只是風流成性的BEN一直借故逃避,而缺乏安全感和自信的TRACY也遲遲未有表白。彼此的感情只是個公開的秘密...

直至這一天, TRACY經友人勸告後,決定來個了斷,起碼也要把事情說個明白...
當伙記放下凍檸檬茶後,BEN便對TRACY說:「o靚妹,你知唔知愛情就好似呢杯凍檸茶呀?」
聽到甚少談及感情的BEN說起愛情來,TRACY只不住的搖頭表示不知。


「拿,杯茶黎個時,你啜一細啖,未篤檸檬既茶只係得個甜字,拍拖一開始就緊係熱戀嫁啦,甜到漏個隻。之後?HAPPY EVER AFTER就緊係最好,但係有幾多PAIR可以咁恩愛咁完美丫?你估隔離我地樓下阿CK咩?無幾耐之後,拗撓就會出現,個種甜酸交雜既感覺就好似你篤完檸 檬再飲既味道,令人又愛又恨。當你越篤越大力,就會越酸...慢慢就會變成一杯得返苦澀同酸溜溜既檸茶喇,唉,愛情大概係咁啦!」

TRACY對著BEN那似是而非的歪論若有所思,說道:「乜係咁嫁咩?」

BEN:「唔係你估!仲未完呀!到你捱完個段又酸又苦既時間之後,咪諗住雨過天清呀!杯茶最後會比大半杯冰融左既水沖淡晒,到時連苦澀同酸味都無埋,先係最痛苦既事呀陰公!」

正當TRACY有感BEN哥對愛情好似缺乏信心,毫無憧憬,想話安慰佢振作,從而打蛇隨棍上話佢知有杯好好飲既凍檸茶係佢面前既時候...

BEN:「所以我最鐘意飲紙包375,一黎方便就手,唔會有冰又夠凍,又唔駛篤檸檬搞到杯野又酸又苦。最緊要係多花款多牌子,任君選擇嘛!」



(606字)

評語:文字粗糙
組織鬆散
內容X 街

1 則留言:

匿名 提到...

喜歡喝人造色素、香料的話,無論是250還是375都悉隨尊便。你說得對,凍檸茶放久了會淡,戳太多會酸。那麼為何還要等,快快喝下去不就是了嗎﹖