2007年7月29日 星期日

少年輕狂

占仔近排真係黑過包青天, 大部份都係關於工作既, 先係因為轉工而煩惱, 再黎竟然因一個好minor既錯失而累公司唔見一大筆錢, 之後去見工仲要比人彈到一文不值,一無是處咁...其實個一刻,占仔都真係好down, 但係另一方面,係潛意識入面占仔既反叛性格又覺得條友係度攻擊我, 我無謂要受佢影響, 始終無論佢講既係真話定係假話, 係佢既立場都要為公司慳返一個幾毫人工先要咁樣講黎壓我價, 不過占仔呢排又真係係大起大落既極度自信同極度自卑當過活...亦都更加清楚自己既性格,而且知道有好多野唔係話變就變...

好似占仔既 性格比較飄忽, 但基本上唔算一個outgoing既人, 或者叫open同outgoing, 不過唔可以話talkative 囉, 不過你話呢個咁既性格可唔可以做依家sales呢個位呢, 我又覺得見人見智喇!無錯, 占仔就真係唔係個d同你吹晒水乜野都傾一餐既人, 不過占仔都好努力係推銷既層面同個客打好關係, 只不過係一般打關係既人事上面占仔就差d...唔知點解你要我去個客度吹晒水話個日利記場波點點點, 個邊又傾朱生同coco既事, 占仔就真係唔係好主動, 不過其實占仔好想同d客係以朋友既關係去合作, 只係有時如果係商場入面放得太多個人情感會令一個人唔夠客觀囉...

缺乏自信同唔夠主動係占仔諗到既第一大死穴, 聽ck老闆講佢係依家建立到既除左係自己既事業之外, 仲有就係自信, 占仔睇到真係好羡慕, 唔知何年何月先可以咁樣講...不過占仔轉頭又可以180度轉變, 覺得好多比占仔sen既人佢地做到既野占仔一樣做到, 咁佢地憑乜以經驗同年資逗高人工過我?

人地話性格改變命運, 如果占仔唔好好咁改下自己個d性格, 我諗一世都唔會成功...

沒有留言: