2007年8月26日 星期日

假善良

人前,占仔算係一個圓滑懂,係大部份時間都知道咩應該做咩唔應該做,算係一個好好先生。

人後,占仔覺得自己虛假到不行;當啟動「自我反省系統」後,占仔已經分唔清自己係真情定假義,再用「陰謀論」分析下就會發覺占仔有以下「扮好人」既症狀”

1.對人好係因為想人地對自己好
2.唔想人對我好係因為我唔想對人好
3.將所有野都以物質標準衡量過先再決定下一步

以上既觀點就算占仔唔諗,好多人都會覺得占仔係咁諗
之但係我又唔想放款「扮好人」呢份工,我要發自內心咁做好呢份工!

------------------------------
二奶命

其實占仔都幾享受二奶命。
考試考第二、打波拎亞軍、做咩事都有一個人壓住自己,呢d事真係每日都發生係占仔身上,其實都未嘗唔係好事,一黎占仔係一個好懶既人,如果冇個人係前面比 我追我就會好hae;另外占仔都叫做係humble同低調既人,做二奶可以避開spotlight既焦點;仲有最現實就係呢類二奶唔會得到任何期望,所以 久唔久一次發力就可以好impress到大家,做唔到都冇壓力,no pain!

好耐之前睇過劉定堅本《刀劍笑新傳》,入面有個角色好懶好懶,偏偏好天才橫溢,佢有一次同老豆講:我一直咁懶,不過係養精蓄銳,有一日會一飛沖天!占仔好鐘意呢個思想,當然唔係叫大家係度hae啦~

其實占仔唔想做第一係驚壓力大jei(咁當然能力上都唔到占仔做),不過調返轉諗做第一個d人永遠都能夠承受壓力,仲可以不斷進步,一世第一,呢d就正正係第一同第二三四五六既最大分別...占仔...都係做細先啦~

沒有留言: