2007年10月14日 星期日

活在天秤上

大學同學o係杜拜返黎放幾日假,呢位同學同我同一個系,一齊搞活動,但係佢放棄左大部份大學生活而去做partime,甚至係fulltime,係我眼中 佢係一個好獨立既男生,所以事包括使費都係自尸1一手包辦,佢畢業後試過做過一兩份工但係好快就辭左,原因係同阿頭唔夾或者唔岩佢,之後佢同朋友搞左間 pr公司,不過可以話得個殼,浮浮沉沉左幾個月後,當大家都覺得佢唔上進或者懷才不遇既時候,佢搵到一份駐杜拜既business strategic planner,先唔好計月入超過四萬大元,身處當今發展最迅速,資金最充裕城市之一,而且工作性質辛苦但係唔悶,眼界可以無限擴闊呢幾點已經令人羡慕, 我亦都好因佢而自豪同開心。

曾為同窗的人,大部份都有唔錯既發展,當然少部份可能未必咁如意,但所謂既唔如意不過係我自己加一去,可能佢地真係搵到自己既戰場,自己既天地去過自己想過既生活,所講既未必係金錢,或者名利,起碼佢地知道自己想點,而且勇於追隨感覺同理想奔跑。

但係我呢?

23歲既Mark Zuckerberg拒絕左10億,咁同年既我活左廿三年,究竟做過d乜野呢?

好多朋友都話我活在天秤上,自己永遠在一邊,另一邊就放著唔同既人:朋友,成功人士,失敗者。每個人都要跟我進行比拼,看誰更優勝。其實,比黎有乜用呢?

但係唔比就唔係我。

我諗我依家需要既唔係埋怨自己有幾不濟,而係做好自己。

共勉之

2 則留言:

匿名 提到...

有時真係唔知點解要比較,但當你見到以前既同學時又會好不由自主咁做 !

匿名 提到...

你好﹐我是606
我最近有個難題﹐可以過來給點指引嗎 ? http://hk.myblog.yahoo.com/hklamington/
謝謝
(對不起﹐在回應區留了個不相關的言)