2007年3月22日 星期四

人面全非

奶占呢排抵抗力低左, 比d流感入侵, 搞到尋日要請日病假去睇醫生, 於是返左去都叫做童年成長既區域睇返個個廿年既家庭醫生啦~
睇完醫生諗住行下緬懷一番, 點知發覺d野都差唔多完全唔同晒:

---細細個走入去打書釘打足成個鐘都唔比婆婆鬧,令我感動到有年想免費落去幫手疊報紙+看鋪(即係攞正牌打書釘)個間報紙檔, 之前行過已經見佢裝修左成間唔同晒...今日...搖身一變成為全球最大連鎖店---7仔!大家繼續比佢既"緊有一間係左近"既理念蠶食...
--- 機鋪對面一間好老既士多仔, 老細由細睇住我大, 間唔中都會塞支雪條比我舔下...依家...又唔知去左邊lu...不過間野長年都唔開燈, 比我都唔會帶個仔去買野啦, 去惠康唔好!
---以前住個幢野個看更阿伯, 我真係好掛住佢, 有時行過都望兩望佢仲有冇做...細細個我成日搵佢笨, 問佢拎一個幾毫去買野飲, 點知拎去打機...佢又會肯, 依家諗起佢一個月5,6千既收入都仲要比我搞住, 個心都過意唔去...
依家佢都退埋休lu, 希望佢可以享下福啦!
雖然話人面全非,但係其實都非唔晒既! 仲有一兩度係二十年不變...
---馬勒當拿遊戲機中心>>>天天遊戲機中心
雖然個名改左, 易左手,但係都仲係一間好平既機鋪,而且仲與時並進, 由從前既有味麻雀去到依家既篤篤ver. 2.0 + g1 jockey, 簡直係marketing strategy既傑作!
---100分文具用吅公司
易左手但係無轉名, 估到個新老闆都知個名係4b區邊個唔識!前幾年見到佢話結業清貨, 到依家都仲一息尚存, 唔知係真係突然搵到曙光定係學人地vcd鋪既手法---扮執粒!
順帶一提, 100分既老對手利來文具用品都已經抵抗唔到新世代既洗禮已經摺埋左...
---金銘粉麵, 呢一檔真係唔係野小, 我覺得佢可以入top 100非上市企業嫁喇...作為一間食肆, 佢既優勢就係~~~~好食!同埋伙記勤力! 做左二十幾年之後老細終於見係時候喇!係隔離一口氣開多2個鋪位!睇黎睇日報紙又會成日見到佢地喇!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
工作上, 奶占開始有d"本pair"喇, 無他, 真係覺得越黎越唔係自己鐘意做既野, 講真, 奶占入世未深, 真係好唔慣靠拉關係做生意既方式, 無錯關係係好緊要, 但係你要我得閒無事冇appointment企係佢個位面前四萬咁口問佢有乜幫到手, 又或者三日唔埋兩日就打比人同佢講:有乜幫到手出聲喎,我實搞掂! sorry, 呢d我真係做唔到,我覺得見客係好好玩,但有時人地真係唔想理你你仲要搞住就有點兒那個啦...另外就係公司請左個阿叔希望憑佢既經驗(我覺得係network多)搵多d客, 但係問題就係度喇, 我唔覺得依家既人手handle到多幾個buyer, 而我自己亦都仲未有足夠經驗去獨立處理一個buyer, 所以呢排就多左d因為老頂出左去見新客而搞到現客問野我唔識!其實我自己都有錯, 唔好好學野, 一邊好似好做得野, 但係另一邊又好hae, 唔太outgoing...但係呢家呢個新風氣都真係嘛嘛地...睇黎真係要搵下pr公司喇!

1 則留言:

Unknown 提到...

當我諗住追渣估既時候...
竟然追倒你...